دسته بندی نشده

پاکسازی چاکرا ها، خودشناسی و خودسازی 😍

پاکسازی چاکرا های بدن و خودسازی

بدن انسان دارای 7 مرکز انرژی اصلی است که به آن چاکرا های بدن میگویند.

هر چاکرا دارای یکسری وظایف مخصوصی است که در اینجا قصد داریم که با خودشناسی و خودسازی این 7 مرکز انرژی اصلی را پاکسازی کنیم.

پاکسازی راه های مختلفی دارد یکی با تمرین و حرکات مخصوص یوگا و دیگری با تمرین بر نفس خویش.

پاکسازی با باز کردن چاکرا ها متفاوت است ممکن است چاکراهی باز باشد ولی پاکسازی نباشد، هدف ما پاکسازی چاکرا ها رفع انسداد و خالی کردن انرژی منفی آن ها است.

اگر چاکرای ما باز باشد ولی انسداد ها و قفل های انرژی پاکسازی و رفع نشده باشد در این صورت شخص شدیدا جذب کننده هر نوع انرژی می شود که به داخل هاله او راه پیدا میکند.

فرد قادر نیست تمایزی بین انرژی منفی و مثبت قائل شود بنابر این با توجه به محیطی که قرار دارد ممکن است انرژی های منفی محیط را جذب کرده و پر از خشم و نفرت شود. برای همین پاکسازی چاکرا ها دارای اهمیت زیادی است.

زمانی که این مراکز پاکسازی شوند زندگی شما شامل تحول بزرگی خواهد شد. مطمئن باشید زندگیی زیبا تری را تجربه خواهید کرد.

در قران هم یکی از اهداف اصلی انسان را خودشناسی و خودسازی بیان کرده است، با خودشناسی انسان میتواند به خدا شناسی برسد.

و زندگی چقدر زیبا خواهد شد زمانی که خدای خود را بشناسی، عاشق خداوند شوی و عشق را در زندگی خود جاری کنی.

همچنین مقالات مفیدی در قسمت افزایش آگاهی برای شما عزیزان اورده شده که میتونید مطالعه کنید. حال شرو کنیم به ترتیب از چاکرا اول به مواردی که برای پاکسازی باید توجه کرد بپردازیم.

چاکرای اول - لبخند درون

چاکرا اول : چاکرا ریشه قسمت زیادی از آن شامل مادیات میشود.

تمام چیزهایی که در این دنیا وجود دارد و فانی است مانند پول، انسان ها (نزدیکان، دوستان و …)، اجسام، حتی بدن خودتان و…

ما باید برای پاکسازی این چاکرا یاد بگیریم که چگونه هم مادیات را دوست داشت و برای رسیدن و عشق ورزیدن به آن تلاش کرد، هم وابستگی به آن نداشته باشیم و زمانی که چیزی را از دست می دهیم خود را وابسته آن چیز نکرده باشیم که ضربه روحی شدیدی به ما وارد شود. این نکته را همیشه باید به یاد داشت که تمام مادیات فانی هستند.

توجه داشته باشید برای تمام چاکرا ها باید تعادل را حفظ کرد.

چاکرای دوم - لبخند درون

چاکرا دوم: چاکرای دوم که به آن چاکرای جنسی یا خاجی میگویند همانطور که از اسم آن معلوم است مربوط به موارد جنسی میشود.

مثل حس شهوت گرایی و رابطه جنسی.

برای پاکسازی این چاکرا باید مواردی را رعایت کرد.

یکی از آن موارد این است که شریک جنسی خود را فردی انتخاب کنید که به آن علاقه دارید تا در هنگام رابطه جنسی نیروی عظیم عشق در بینتون جاری باشد.

دو چاکرایی که انرژی آن خارج میشوند یکی چاکرای جنسی و دیگری چاکرای گلو است.

برای اینکه چرخش و تعادل انرژی در بدن به درستی انجام شود هنگامی که انرژی جنسی شما خارج می شود و شما ارضا می شوید انرژی عشق که با طرف مقابل در گردش است باعث می شود این فقدان انرژی خارج شده از بدن شما جبران شود و تعادل انرژی در بدن شما باقی بماند.

نکته دیگر که در رابطه جنسی باید به آن توجه کرد این است که بهتر است از رابطه جنسی بی رویه با افراد مختلف خود داری کنید چون بدن هر انسان فرکانس خاص خود را دارد و به مرور زمان با داشتن رابطه جنسی با افراد مختلف باعث میشود فرکانس بدن شما بهم بریزد.

چاکرای سوم- لبخند درون

چاکرا سوم: برای پاکسازی چاکرای سوم یا خورشیدی باید به سلامت بدن خود اهمیت دهید.

این جمله که روح انسان مانند تنه درخت است و جسم انسان مانند ریشه آن و هرچه ریشه قوی تر و سالم تر باشد درخت هم قوی تر و پربار تر است حاکی از این موضوع است.

باید به بدن خود توجه کرد. انجام دادن ورزش روزانه، استفاده نکردن از غذاهای مضر، آسیب نرسوندن به بدن و… مواردی است که باید به آن توجه کرد.

البته انجام این موارد ضروری است ولی حفظ تعادل هم مهم است مثلا استراحت دادن در ورزش بعضی روز ها برای تنوع و زده نشدن از آن هم مهم است، جوری نباشد که از انجام مداوم یک کار زده شوید.

همچنین این چاکرا شامل حس قدرت طلبی و جاه طلبی هم میباشد که باید آن ها را کنترل کرد و تعادل را در جریان قرار داد.

چاکرای قلب - لبخند درون

چاکرا چهارم: چاکرای چهارم یا قلب چاکرای عشق است، عشق یکی از بزرگترین انرژی های موجود در جهان است.

برای پاکسازی این چاکرا باید تمرین کرد که به همه عشق ورزید، همه را دوس داشته باشیم مخصوصا خود را، حق کسی را نخوریم، از کسی سو استفاده نکنیم، از صبح که بیدار می شویم روزه خود را پر از انرژی و مثبت اندیشی شرو کنیم و این انرژی مثبت را به دیگران هم جاری کنیم.

دیگران و خود را ببخشیم و بهترین آرزو ها را برایشان بکنیم.

از کمک کردن به دیگران لذت ببرید حتی بدونه کوچیک ترین چشم داشتی و این رو جزوه کار های روزمرتون قرار بدید و این اشتباه را نکنید قرار نیست تبدیل به آدم ساده لوحی شوید و بگذارید دیگران حق شما را بخورند و به شما ظلم کنند. شما قرار است عشق را وارد زندگیتان کنید.

توجه داشته باشید برای تمام چاکرا ها باید تعادل را حفظ کرد.

چاکرا گلو - لبخند درون

چاکرا پنجم: چاکرای گلو یا حقیقت.

برای پاکسازی این چاکرا باید تمرین کرد تا دروغ را از زبان خود حذف کنیم، بیان کردن حقیقت، فهمیدن حقیقت، گمراه نکردن دیگران، نرنجاندن دیگران با زبان خود، قدرت بله و نه گفتن راه های پاکسازیه این چاکرا است.

چاکرا چشم سوم-لبخند درون

چاکرا ششم : چاکرا چشم سوم.

زمانی متعادل می شود که ما متوجه بشیم و به این آگاهی برسیم که تمام هستی باهم دیگه در ارتباط هستند و تمام اتفاقات و انسان هایی که بر سر راه ما قرار میگیرند برای درس دادن و کمک کردن به ما برای رسیدن به هدف هستند و همه چیز باهم در ارتباط است.

چاکرای هفتم-لبخند درون

چاکرا هفتم : چاکرا تاج.

این چاکرا با چاکرا ریشه بسیار در ارتباط است دقیقا فرایند مادی گرایی که در چاکرا ریشه وجود دارد و می گوید برای رسیدن به آن تلاش کن این چاکرا رهایی مطلق از همه چیز اشاره دارد، رها از همه چیز و همه کس یعنی از دست دادن هیچ چیزی در این دنیا نباید روی تو تاثیر منفی بذارد و به تباهی بکشونت در عین حال که باید تمام آنها رو دوست داشته باشید.

برای تقویت چاکرای چشم سوم و تاج تمرین های خاصی باید انجام داد مانند مدیتیشن و تمرینات مخصوص یوگا و …

همچنین میتونید از سنگ ها و گیاهان دارویی هم برای پاکسازی چاکرا ها کمک بگیرید که برای شما توضیحات کاملی درباره خواص سنگ ها و گیاهان مرتبط با چاکرا ها در سایت لبخند درون (labkhandedaroon) اورده شده است.

خودشناسی و خودسازی-لبخند درون

خودشناسی و خودسازی

هیچ کس به اندازه ای که خودتون به خودتون شناخت دارین به شما شناخت نداره پس بهترین کار این است که یک کاغذ و قلم برداشته و صادقانه موارد زیر را در ان نوشته که شامل خود واقعی شما می شود :

1- تمام اخلاق های خوبی که دارید را بنویسید شامل مهربان بودن، تمیز بودن، خوش اخلاق بودن، دروغ گو نبودن و… ( یادتون باشه که صادق باشید)

2- تمام اخلاق های بد خود را بنویسید شامل عصبی بودن، بد دهن بودن، کم محبت کردن به دیگران، فقط به خود اهمیت دادن و…

3- مواردی که در آن استعداد دارید مثل: کار های هنری، موسیقی، اشپزی و…

4- کارهایی که در آن استعداد ندارید مثل : رانندگی، طراحی، بازاریابی و…

5- کارهایی که به آن علاقه دارید چه در آن استعداد داشته باشید چه نداشته باشید.

خب شما یک لیست کامل از خودتون دارید.

قسمت اول و دوم از این لیست شامل پاکسازی چاکرا ها می شود و قسمت سوم تا پنجم شامل موفقیت در زندگی شما که همه موارد به خودشناسی و خودسازی شما بر میگردد.

لیست که کامل شد یک قسمت آن اخلاق های خوب شما قرار دارد و یک قسمت اخلاق های بد، حالا شما باید سعی کنید تا هروز اخلاق های بدی که دارید رو کمتر کنید و اونو تبدیل به اخلاق خوب کنید و اخلاق های خوب خود را ادامه دهید، قرار نیست این اتفاق تو یه هفته اتفاق بیفته شاید زمان بر باشه ولی همین که تلاش کنید برای رسیدن بهش ارزشمنده.

بعد از گذشته مدتی با تمرین میبینید که تبدیل به یه ادمی شدید که عشق وارد مسیر زندگیتون شده، اینو به یاد داشته باشید تمام مخلوقات از جمله شما یک جز از یک کل هستید و مهم ترین انرژی عشق است که باید در زندگی جاری کنید.

حال در قسمت دیگه لیست شما کار هایی که در آن استعداد دارید و کارهایی که در آن استعداد ندارید قرار دارد.

لیست کارهای مورد علاقه خود را نگاه کنید و کارهایی که مورد علاقتان است و در لیست استعداد ها هم قرار دارد علامت بزنید.

با سنجیدن شرایط کشور یک استعدادی که راه درآمدی خوبی داشته باشه رو انتخاب کنید که به آن علاقه مند هم باشید.

و اگر به چیزی علاقه مند بودید که استعداد نداشتید برای رسیدن به آن تلاش کنید بی شک با تلاش به هرچیزی میرسید، تو این مسیر هیچوقت دلسرد نشوید.

عشق را در کار هم جاری کنید.

با عشق به کار کردن و تلاش به کاری که علاقه مندید بپردازید.

و اینو بدونید شما در هرکاری یا هر استعدادی که دارید کامل عشق و انرژی خودتون رو صرفش کنید به بهترین درجات میرسید هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ های دیگر چون شما تو اون کار بهترین هستید.

در این مسیر سختی بسیاری وجود دارد ولی هیچوقت دلسرد نشوید هیچکس بدونه سختی و شکست به پیروزی نرسیده است، مهم تلاش دوباره و توکل بخدا است.

نوشته های مشابه

3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
نظرات شما رو دوست داریم، لطفا نظر دهیدx